Tak Dihargai?

Assalammualaikum and Annyeonghaseyo

282865_342820609116543_1746846335_n_large

Exam first day berjalan lancar. Alhamdulillah :) Syara sebenarnya malas nak tengok orang yang tak reti menghargai segala perbuataan kita dekat dia. Susah cari kita, senang buang macam tu je. lepas tu cari balik kalau ada masalah. Kita kawan jangan nak mempergunakan. Ye memang kita x satu sekolah tapi tak bermaksud kita boleh buat sesuka hati dekat orang lain. Orang lain tu still manusia lah. Ada perasaan. Jangan  sampai dilebalkan sebagai 'ZALIM' . Kita kawan dah dekat 6 tahun. kita sepatutnya tahu menghargai satu sama lain. tak payah nak buat kawan baik sendiri macam tu. So, for budak tu syara ada sikit pesanan ringkas.

"Kita dah kawan lama kan? Kawan ke kalau saling mempergunakan? Aku hanrgai kau, kau hargailah aku. Aku kenal kau dan aku tahu kau bukan macam tu. Berubahlah weii :'( Walau apa kau buat, kita still kawan. Persahabatan kita kan macam spongebob dan patrick :)

--- sorry atas penggunaaan aku-----

Sekian :s

5 comments:

heirizalieyana said...

yana pernah alami situasi mcm nieyh jgk, , sedey bila kwn xhrgai kita

Simple Syara said...

yana - sedihkan? tapi ape nak buat :)

combi said...

chill dear..dunt border..juz make ur life goes smooth :)

Nadia Johari said...

semua org akn laluinyer..beljr bersbr..

Simple Syara said...

@Nadia Johari okay :)