Segmen : Lagu Favourite Saya By Leeyana Amzar

Assalammualaikum And Hye
Bagi yang selalu mengendap belog syara, dia tahu yang syara minat kpop. yupp kpop. Sorry kalau tuan punya segmen tak suka kpop. Okay Syara suka dengar lagu ni daripada blog Atin :)
Tajuk Lagu : Rain Sound 
Penyanyi : BAP
tu je kot :P
Tekan tajuk lagu kalau nak pergi dengar lagu dia :)
Lepas lagu ni, syara baru tahu yang lelaki pun ada perasaan walaupun belagak biasa je. Bak orang selalu cakap lelaki ni tak pandai berkata-kata :)
Tagging : PANDA 1 n PANDA 2

14 comments:

CiK Bella said...

Bella suka lagu ni <3

sabella mohamad said...

dah tauuu syara suka kpop . hehe . selamat bersegmen ! ^^

Simple Syara said...

@CiK Bella suka? baguslah ^^

Simple Syara said...

@sabella mohamad Haha. untung syara ada jugak yang tahu :)

Aimi Syafiqah said...

Hai. Dari segmen yang sama :)

Goodluck :D

http://thisismylifeeveryday.blogspot.com/2013/01/s3gmen-lgu-fv0urt3-sya-by-le3yana-mzar.html

Nao Mei said...

singgah meronda cni

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/01/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

Puteri Mama said...

singgah+follow dr segmen yg sama :)

http://tomatobey.blogspot.com/2013/01/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

deno said...

dari segmen yg sama :)

http://dayangdeno.blogspot.com/2013/01/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

Syah said...

Hai!Jom join GA gempak ni!hadiah menarik mennti anda!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2013/01/pre-birthday-giveaway.html

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2012/12/kawaii-giveaway-by-mimie-isha.html

sharmiza shahar said...

hai :D
saya datang dari segmen sama.

http://supermiza.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

hepi blogging ^^

Nur Mahirah said...

Dari segmen yg sama + follow :)

http://beyondtotheinfinity.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

Maru Maru :3 said...

Dtg sini dari segmen yg same smbil follow :D http://fiqizumisyunkawk.blogspot.com/2013/01/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html
btw lagu rain sound tu BAP not B1A4 ^^ mind to follow back ? :)

Farah Waheda Wahid said...

datang sini singgah dari segmen yang sama....and followed here

http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favorite-saya-by-leeyana.html

Simple Syara said...

Mrau Maru - Ya Allah baru perasan :) thanks :)