10. 11 .2012

Assalammualaikum And Hye

dreams | Tumblr

Ha? Tarikh terbaik. Please jgn cakap yg syara curi TITLE  post pulak :P 
okey syara sebenarnya pergi jamuan (10.11.12) so nak ingat tarikh jamuan, sebab tu tulis tajuk entri itu.


okey. sorotan jamuan kelas 2 c1. gonna miss all of you :) 
mereka sweet, mereka macho, mereka comel, mereka kawan sekelas yg memang memahami syara. mereka memang mereka baik gila :D 

Thanks sudi menjadi kawan sekelas yang sempoi. gila- gila :)
Ni untuk budak kelas :)


TAKKAN TERPISAH ! 4 sekawan gila2 rambut tak sama tapi 1 kepala, tak sedarah tapi bersaudara sumpah untuk bersama-sama. TAKKAN TERPISAH ! biar tsunami melanda dunia pusing dunia berjanji setia susah senang kami menang. TAKKAN TERPISAH ! ibarat KL ngan trafik jem macam burung biru ngan muka buku tetap rapat.. kami hebat macam budak hipster dgn jeans takkan koyak ! takkan goyah ! TAKKAN TERPISAH ! k
ami buddyz bersama selamanya kami riuh kami gempak ngam2 mcm segi 4 tepat suara berbeza plihan sama fahami jiwa tanpa suara kami sembang, gaduh, sms, kutuk, lepak, sbb kami muda sekali je bersama mencipta menggegar dunia kami bebas merantau, merata-rata, merayau-rayau mencari jati diri bersama selamanya. KAMI BUDDYZ ! KAMI TAKKAN TERPISAH !
mmg kawan syara bukan empat orang je tapi mmg sweetkan ^__^
okey sekian kay.

2 comments:

izatty idayu said...

takkan terpisah..hope lah..huuhu

Simple Syara said...

i hope so :)