Sila bersimpati wahai jiran

Assalammualaikum and Annyeonghaseyo

Jom Menangi Handphone!!

Borradores | Tumblr

-- Iklan kejap -- Bagi siapa yang nak sangat menang EXO badge, liptint , tudung , topup. Jom join Sakura Giveaway By Simplesyara ^^

-- Kembali pada tajuk -- Okay, syara sebenarnya duduk flat. Flat je jah. Taklah kaya sangat. Lepas ni kalau ada yang bangga pasal rumah mak bapak dia bolehlah ye? Haha :D So, dijadikan cerita, syara ada jiran India, Cina , Bangla, Melayu, Indon, Etc. Seriusly, sejak pindah, syara jarang keluar rumah. Lepastu, flat syara tinggal ni sentiasa bising. Pagi dengar orang bergaduh. Petang dengar budak-budak main depan rumah.

Syara tak kisah dia nak main, tapi diaorang main sampai pukul 12 malam. Tak reti balik2. Main jerit2. Syara serius nak solat pun rasa tak aman je. Dah cakap elok2 pun tak dengar. Dah kena marah pun masih sama. Nampak tak yang syara dah pasrah di situ. Haha, need to go >.< Nak edit blog E-novel syara. Hhehe :)

Thanks :)
Sayonara ^^v

7 comments:

Afiqah Adzan said...

Ya allah akak !! Sama macam kat tempat kita .. Especially part budak2 tu , tegur tak pernah nak dengar cakap pun

Simplesyara said...

kita dalam keadaan yang sama , sakit hati kan?

NinaAz said...

ish. diaorang ni xcare pasal jiran2 kan. ikut sedap diaorang jea

Simplesyara said...

tulah, tadi mentol dah pecah depan rumah :)

Nurazlan Azmi said...

kalau Alan lah tak sabar dah terus maki hamun budak tu hahahahaha =="

Simplesyara said...

haha, penat nak marah je, bukan dengar pun

Nurazlan Azmi said...

hahahahha sabar jer lah ^_^ nak buat macamana kan??