Peminat Bawal Halfmoon , berita baik untuk korang

Assalammualaikum and Annyeonghaseyo

🌸

Peminat tudung bawal, hari ni syara nak kongsi berita baik ni dengan korang. Korang minat Bawal Halfmoon? Syara peminat tudung bawal tapi bukan peminat tudung halfmoon. Tapi, bila tengok tudung bawal halfmoon, terus jatuh hati and nak beli *duit keluar mcm air* . Tudung bawal halfmoon ni tak berbentuk segi tiga di belakang tak bentuk curved. Survey2 warna di bawah ye :)


Material thick chiffon. Bidang 45. Dalam gambar nampak singkat sebab disilangkan ye :) Price RM 18 excluding postage. Beli lebih 10 helai boleh dapat harga RM 15 sehelai. Berminat nak tanya-tanya ke apa . Boleh PM SINI ye :)

Okay, sampai sini duu entry kali ni ye :) 
Sayonara :)

15 comments:

Anis Farhana said...

Waahhh, lawa >.<

Simplesyara said...

@Anis Farhana Kan? haha :D

N-fiq :D said...

Cantikk aa :)

fasham said...

lawa tp kalo saya pake mesti dahi melekap...x bujur pun...salu camtu..

cik amal said...

cantik dan murah pulak tuu

Simplesyara said...

@N-fiq :D Kan? beli satu :)

Simplesyara said...

@fasham Ye ke? Mungkin tak sesuai dgn muka kot :)

Simplesyara said...

@cik amal Haruslah kak amal. Order ah satu :)

Aween Omar said...

How to order

Simplesyara said...

@Aween Omar boleh PM di fanpage kami Ye :)

hidayah sahaja said...

nice =)

hidayah sahaja said...

nice.

Dayang Arnah Kahar said...

Ada lagi tak? Nak number fon.fb tak da lah

Dayang Arnah Kahar said...

Apa nama facebook ?

Simplesyara said...

@Dayang Arnah boleh telegram 0107079674 ye :)